Archive for Марина Ворон

^AB28B71288D7F0A5D954A8118B9D427CC1C835338485D04F71^pimgpsh_fullsize_distr29 жовтня 2018 року фахівці Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, проводили навчання для педагогів закладів дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва щодо розробки індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. Детальніше

З днем працівників освіти України

листівка

Інклюзивна освіта від А до Я: поширені питання

Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн, розумне пристосування

Що таке інклюзивна освіта?
Як розуміти поняття «інклюзивний навчальний заклад»?
Чи можна вважати інклюзивним навчальний заклад зі спеціальними групами/класами?
Хто такі діти з особливими освітніми потребами?
Що таке універсальний дизайн і розумне пристосування? Детальніше

Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

Навчально-методичний посібник “Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів”

Теми батьківських зборів з питань інклюзивної практики

Планування примірних тем проведення батьківських зборів і педрад, що стосуються питань інклюзивної освіти.

Лілія Гриневич: у 2019-му має запрацювати механізм «гроші ходять за вчителем» для підвищення кваліфікації педагогів

5ba4d7eecc0a5943431109Мета Міністерства освіти і науки України – долучити кращих спеціалістів та максимально розширити можливості вчителя для підвищення кваліфікації. З 2019 року це планується зробити завдяки впровадженню механізму «гроші ходять за вчителем», коли педагог сам може обрати, де підвищити кваліфікацію, а держава за це заплатить. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич сьогодні, 21 вересня 2018 року, під час візиту до Ресурсного центру освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету «Львівська політехніка». Детальніше

Почався відбір на тренінги з інклюзивного навчання за участі ізраїльських фахівців – подати анкету можна до 30 вересня

МОНМіністерство освіти і науки України спільно з Посольством Держави Ізраїль та MASHAV оголошують конкурс анкет для участі в тренінгах з інклюзивної освіти за участю ізраїльських фахівців. Навчання пройде 8-18 жовтня 2018 року в 4 містах України. Для представників м. Київ – 17 жовтня 2018 року.

Детальніше

Що треба знати батькам про інклюзивну освіту: запущений новий онлайн-курс

Big sister with disabled brother in wheelchair by school bus

ГО “Смарт освіта” спільно зі студією онлайн-освіти EdEra запустили курс щодо участі батьків у організації інклюзивного навчання. Реєстрація на курс доступна за цим посиланням. Вона буде відкритою постійно, проходити навчання можна в будь-який зручний час. Детальніше

Як розвинути в дитини вміння концентруватися

513c342fbf22c7746f65f1f9d952cee3_iБрак зосередженості – поширена проблема серед дітей. Їхня увага настільки непостійна, що навіть нові іграшки привертають їх усього декілька годин.

Ситуація погіршується, коли батьки змушують дитину виконувати діяльність (наприклад, учити уроки), яка потребує розумових зусиль і сконцентрованості. Але якщо дитина не може зосередитися, це ще не означає, що вона має певні розлади навчання (скажімо, синдром дефіциту уваги з гіперактивністю). Детальніше

Як допомогти дитині вчитися ефективніше

young-girl-doing-homework_iУсім батькам добре відомо, що маленькі діти люблять усе нове. Покажіть дитині щось, чого вона не бачила раніше, – і дитина потягнеться до цього предмета, захоче до нього доторкнутися або взяти в рот. Так вона пізнає навколишній світ. Детальніше