Archive for 16.02.2018

Уряд ухвалив рішення щодо встановлення доплати помічникам вихователів за роботу в інклюзивних класах (групах)

Уряд ухвалив рішення щодо встановлення доплати вчителям підготовчих класів за класне керівництво, перевірку зошитів та письмових робіт, педагогічним працівникам та помічникам вихователів за роботу в інклюзивних класах (групах).

Зокрема, за класне керівництво у підготовчих класах закладів загальної середньої освіти — 20 відсотків; перевірку зошитів у підготовчих класах закладів загальної середньої освіти — 15 відсотків; роботу в інклюзивних класах (групах) у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти — у граничному розмірі 20 відсотків.

Зазначена доплата встановлюється педагогічним працівникам та помічникам вихователів тільки за години роботи у цих класах (групах).

Реалізація зазначеного рішення усуне нерівність в оплаті праці зазначених категорій учителів.

Детальніше

Участь закладів освіти Святошинського району у проектах бюджетного фінансування в контексті індексу інклюзії

_DSC7780Закон України «Про освіту» визначає «освіту», як головний державний пріоритет, що забезпечує інноваційний, соціально-економічний і національно-культурний розвиток суспільства. Керівник закладу освіти, як ефективний менеджер, розбудовує державну політику у сфері освіти на місцях. Детальніше

Оголоcили відбір пілотних шкіл для тестування програми з громадянської компетентності

Всеукраїнський фонд “Крок за кроком” оголосив конкурс серед пілотних шкіл для апробації навчально-методичних матеріалів для педагогів, батьків та учнів перших класів з формування громадянської компетентності.

Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно до 20 лютого заповнити цю онлайн-анкету.

Детальніше

Аналіз існуючих ресурсів з питань громадянської освіти для початкової школи

21e0dee983393073cc3766091dfe8b55У межах реалізації проекту «Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів» Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» проведено аналіз існуючих ресурсів для учнів початкової школи та вчителів, що дозволить залучити інноваційні практики у сфері громадянської освіти, визначити ключові змістові лінії для розробки проектних матеріалів у відповідності з Державним стандартом початкової загальної середньої освіти. Детальніше

Як говорити з дітьми про інклюзію? Сім тематичних відео

Як говорити з дітьми про інклюзію? Сім тематичних відео

Як пояснити дитині різноманіття світу і навчити поважати його? Як говорити з дитиною на теми інвалідності, розладів аутичного спектру та інших особливостей? Із інтенсивним запровадженням інклюзивної освіти в Україні це питання особливо гостро постає перед багатьма вчителями і батьками. Детальніше

МОН винесло на обговорення проект постанови про інклюзивні групи у садочках

MONМіністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проект постанови про порядок діяльності інклюзивних груп у садочках.

Про це МОН повідомило на своєму сайті. Детальніше

Естонські експерти допоможуть українським освітянам покращити інклюзивну освіту

Естонські експерти з інклюзивного навчання поділяться своїм досвідом з українськими освітянами – відповідний семінар вони проведуть в Києві у березні. Про це домовилися під час робочої поїздки до Естонії представники делегації МОН України з керівництвом центру освітньої компетенції «Innove». Детальніше

Педагогіка партнерства у закладах освіти Святошино долає стереотипне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Педагогіка партнерства набуває важливого значення, як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу. Концепція Нової української школи базується на якісно новому рівні побудови взаємовідносин між учнями, педагогами і батьківською громадою. Новий зміст освіти щодо співробітництва педагогів і батьків, з метою особистісного розвитку школярів, орієнтує громаду на поважне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Детальніше